دکتر یزدی زاده ، dryazdizadehd

ساخت وبلاگ
 

 

 دکتر کامران یزدی زاده

دکتر کامران یزدی زاده در سال 1371 از دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شدند و در سال 1377 موفق به دریافت دکترای عمومی دندانپزشکی گردیدند. ایشان در سال 2010 دوره ی تخصصی مستر لیزر را از دانشگاه RWTH آخن آلمان به پایان رساندند و در سال 2011 پس از گذراندن دوره ی ایمپلنت های دندانی، به دریافت مدرک بورد ایمپلونتولوژی آلمان نائل آمدند و ممبرشیپ ایمپلنت (ICOI) شدند. در سال 2012 موفق به گذراندن دوره ی لیزر دندانپزشکی گشته و در حال حاضر عضو انجمن علمی لیزر ایران می باشند.

 

 

من دکتر محمد یزدی زاده هستم. دانش‌آموخته رشته دندان‌پزشکی که در سال 1371 در دانشگاه علوم پزشکی تبریز تحصیلات خود را آغاز کرده و در سال 1377 موفق به دریافت دکترای عمومی دندانپزشکی شده و از آن زمان تاکنون در زمینه دندان‌پزشکی به‌طورجدی مشغول به فعالیت هستم.

به‌منظور افزایش مهارت و توانمندی در زمینه دندان‌پزشکی و تسلط بر آخرین دانش روز دنیا در این حوزه، دوره تخصصی مستر لیزر را در دانشگاه RWTH آخن کشور آلمان  سپری کرده و در سال 2010 مدرک تخصصی این دوره را کسب نمودم. سپس در سال 2011 میلادی پس از گذراندن دوره ایمپلنت‌های دندانی، موفق به دریافت مدرک بورد ایمپلونتولوژی آلمان و ممبرشیپ ایمپلنت (ICOI) شدم.

همچنین در سال 2012 میلادی موفق به گذراندن دوره لیزر دندانپزشکی شده و اکنون عضو انجمن علمی لیزر ایران هستم.

تخصص من دندان‌پزشکی زیبایی است، به همین منظور باهدف ارتقای دانش و مهارت خود در این زمینه در حال گذراندن دوره پیشرفته زیبایی و ایمپلنت از دانشگاه بن آلمان هستم.

 

دکتر یزدی زاده ، dryazdizadehd...
ما را در سایت دکتر یزدی زاده ، dryazdizadehd دنبال می کنید

برچسب : کلینیک دندان پزشکی , دکتر یزدی زاده , دندان پزشکی , متخصص دندان پزشکی, نویسنده : dryazdizadehd dryazdizadehd بازدید : 274 تاريخ : شنبه 3 آذر 1397 ساعت: 11:31